Övergivna

image

Vi åker på semester i 2 veckor och ringarna får inte följa med. De har blivit för stora. Hemma till vardags funkar de hjälpligt, men jag har varken lust att tappa de i en bassäng, på en marknad eller lägga de kvar på hotellrummet. Då ligger de bättre hemma och min man kan passa på att låtsas att han är på kärlekssemester med sin sekreterare.😀
Att ta in titanringar är inte det enklaste och inte heller helt gratis, framför allt inte med stenar i, så det är inget jag gärna gör mer än en gång. Därför får jag nog vänja mig vid att vara utan dom till jag gått ner färdigt.
Trist men sant.

3 Responses to “Övergivna”


  1. 1 Maria oktober 3, 2013 kl. 13:14

    Köp en fin halskedja och ha de i så länge🙂

    • 2 Anette oktober 3, 2013 kl. 14:47

      Jo, det är ett alternativ och så gjorde jag när jag väntade barn och problemet var det omvända, men jag är lite rädd att tappa dom. En kedja kan lätt gå av – jag får ta en kätting.🙂

  2. 3 Linn oktober 5, 2013 kl. 17:43

    Tänkte också säga att du kan ha dom om halsen. Använd en läderrem, den går inte sönder lika lätt som en kedja.🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2013
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Fixarflickan


