Återbesök efter operationen

Igår var jag på återbesök på Akademiska i Uppsala efter min operation. Nu är det drygt ett år sen jag låg där under kniven. För ett par veckor sen tog jag 10 rör med prover och nu skulle jag få se resultatet av det plus ett möte med dietisten. Proverna såg hyfsat bra ut – jag behöver lägga till en kalium och en kalcium varje dag men både järn och albumin låg på bra nivåer. 
Blodtrycket låg på 120/80 och det såg helt enkelt ut som att min kropp mår finemang.😀

3 Responses to “Återbesök efter operationen”


  1. 1 Linn september 4, 2013 kl. 20:13

    Bara ett år sen, känns som mer.🙂 Va skönt att allt såg bra ut.

  2. 2 My oktober 1, 2013 kl. 09:52

    Helt fantastiskt att läsa om din resa, jag hittade din blogg idag. Ska göra samma operation själv om exakt en vecka, så just nu fokuserar jag på flytet🙂 Vilka otroliga möjligheter det finns! Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter!!

    • 3 Anette oktober 1, 2013 kl. 17:13

      Hej! Kul att du hittat hit. Jag har varit rejlt sl p att uppdatera i det sista, men det ska bli bttre nu. Vilken spnnande resa du har pbrjat! Jag nskar dig verkligen all lycka och r det nt du undrar eller s – tveka inte att hra av dig. =)

      Kram Anette Den 1 okt 2013 10:52 skrev ”Lever Mitt Liv ~ Med liten busunge och tankar


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

september 2013
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Fixarflickan


