Provtagning och vägning

Var till VC imorse för att ta prover inför kommande årskontroll på Akademiska. Sköterskorna var inte vana med såna patienter tydligen för det blev en väldans uppståndelse över de 10 rör som jag skulle lämna.🙂 Eftersom jag nu bor i Sthlms län men har mina kontroller i Uppsala så hade jag med mig provremisser och det skulle klistras lappar och greja som värsta julpysslet. När man får remisser inom samma län så sköts mycket mer via datorsystemet.
Letade upp en våg och kunde glatt konstatera att jag nu gått ner 70 kg.🙂 Märkligt och ofattbart, men inte speciellt störande alls.:mrgreen:

1 Response to “Provtagning och vägning”


  1. 1 Linn augusti 19, 2013 kl. 17:20

    Wow, det var inte dåligt. Det är så roligt att det gått så bra med operationen och efter.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

augusti 2013
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


