Sommarlov!

Nu är det sommarlov för fulla muggar här hemma. Det är galet skönt och jag tror nog att jag skulle kunna tänka mig det här livet ett tag till. En sån himla tur att jag inte börjar plugga igen förrän den 2 september. Vi har ju flyttat och trivs jättebra. Lägger in några bilder så småningom om det är nån som är nyfiken.😀
Det har varit oerhört tyst här, men jag googlade nåt härom dagen och hamnade i min egen blogg och kom på att det nog skulle vara rätt så trevligt att komma igång igen. Så här är jag nu. 

Livet är gött, helt enkelt. 

2 Responses to “Sommarlov!”


  1. 1 Linnea med tre juli 11, 2013 kl. 08:36

    Jag är nyfiken =) Jag har också funderat på att skriva i bloggen igen för de är roligt men har inte funnit ron än men de kommer nog snart ;P

  2. 2 Svärmor juli 14, 2013 kl. 09:49

    Äntligen, vi i Karlskoga har väntat på att ”du vaknat till igen”…. Kram Svärmor


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juli 2013
M T O T F L S
« Maj   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Fixarflickan


