Tjohooo!

image

Jag har förflyttat mig till mitt paradis på jorden – mitt älskade spa. Det är sjätte gången jag är här och det är så fantastiskt mysigt. Min vana trogen så packade jag med mig min morgonrock eftersom jag aldrig kan ha såna som ligger framlagda fint på sängarna. Blev dock lite sugen på att testa och döm om min förvåning när den passade. Ja, den är väl långt ifrån rymlig, men den går både att stänga och visa sig bland folk i.
Herrejösses – jag går ju från klarhet till klarhet.😀

2 Responses to “Tjohooo!”


  1. 1 Svärmor april 27, 2013 kl. 20:17

    Ha det så gott på Spa! Kul att du börjat skriva här igen, vi i Karlskoga läser allt🙂 Kramiz

  2. 2 Linn april 30, 2013 kl. 15:55

    Va härligt!😀 Hoppas att du hade en fin helg med lugn och ro. Vi höll på med staket från morgon till kväll, ungarna fick somna för natten utomhus liggandes i vagn / stol.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2013
M T O T F L S
« Mar   Maj »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Fixarflickan


