Oinspirerad

Grupparbete och andra examinerande grejer är inlämnade och nu är det läsning för hela slanten som gäller fram till onsdag då vi ska ha en frågehemtenta i 7 timmar. Så jag borde verkligen fördjupa mig i litteraturen och lusläsa allt om bedömning, rekrytering och urval. Men jösses så jag inte har nån inspiration till det då. Har beställt böcker till nästa delmoment, mailat med biblioteket om fjärrlån, pratat med studiekompis om 1000 saker varav 13 var väsentliga för våran kommande tenta. Funderar över ditt och datt men fokuserar mer på den förbivandrande fasanen än hur man gör en testning så valid som möjligt eller hur en intervju bör vara utformad.

Men det kommer en dag imorgon också och då jäklar ska böckerna få sig en omgång. Nu ska jag hämta hem våran lilla prins från sin älskade dagmamma innan vi beger oss till Kista för att hämta pappan och äta lite mat. Om Niklas får bestämma så vill han ha kyckling och ris vilket han glatt skulle äta varje dag om han fick. Sist vi var på restaurang stod jag och David och tittade på väggmenyn när jag plötsligt hörde att Niklas gick fram till kassan och glatt beställde kycklingbitar. Så han fick en liten skål med stekt kyckling och grönsaker och behövde inte ens betala för den.  :-D Härligt med såna restauranger. Och härligt med såna barn.

2 Responses to “Oinspirerad”


  1. 1 Erika februari 15, 2013 kl. 10:29

    Kära,fina Anette! Ramlade in här på din blogg från en länk på fb och har nu läst runt litegrann. Kul! Din viktminskning är ju fantastisk och imponerande men det jag framför allt ville säga är att DU är fantastisk. Du är klok och rolig och sprider värme och glädje runt dig. Jag älskar våra resor till och från Härnösand när vi får babbla och skratta. Jag är väldigt glad att jag har lärt känna dig. Happy reading idag! Min motivation är som bortblåst för tillfället…
    Kramar till dig! Och trevlig helg. =)

    • 2 Anette februari 15, 2013 kl. 11:00

      Men du är ju för söt, Erika! Tack för superfin kommentar.❤ Jag älskar våra bilturer lika mycket jag – vi har ju så galet trevligt! Och tänk – nästa vecka är det dags igen.😀


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2013
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Fixarflickan


