Kan kävv, mamma. Jag hjälpa till.

Bild

Att hjälpa till är en av de bästa sakerna i livet, just nu. Och vad passar bättre än att hjälpa till i snösvängen. Då kan man ju både göra nytta OCH äta snö.
Alltså.
När slutar ungar äta snö? När de kommer i puberteten?

De fina kläderna (plus ett par byxor som hör till) fick han av min norska farmor i julklapp. Tröjor med det här mönstret heter Mauriusgenser och hans kläder är hemstickade av nån som farmor känner. Jag vill också ha, men då får jag nog lära mig att sticka först.😀

0 Responses to “Kan kävv, mamma. Jag hjälpa till.”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2013
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Fixarflickan


