Effekter

Nu har jag varit till VC för att lämna mina 9 rör med blod som ska visa om jag har nån brist av nåt slag. Har fått en tid för återbesök till dietist och läkare på Akademiska om några veckor. Jag är egentligen inte speciellt rädd för att det ska synas nåt märkligt på proverna för huvudsaken är ju att det kollas upp så man kan åtgärda.

Tänkte att jag kunde bjuda på några effekter av min viktminskning som jag lagt märke till.

  • När jag rör fingrarna kan jag se att det rör sig under huden på ovansidan handen.
  • Jag kan i större utsträckning sitta med ena benet över det andra.
  • Niklas kan sitta på mitt lår istället för bara på magen.
  • Jag får inte ont i fötterna efter en heldags oavbrutet omkringspringande hemma med städning, plockning och fix.
  • Nyckelbenen syns och axlarna är markerade på ett helt annat sätt.
  • Min klocka är för stor och halsband för ”normalmänniskor” sitter inte som strypkoppel på mig.:mrgreen:

Ja, det var några exempel jag kom på i farten. Nu måste jag sätta fart med det jag måste göra.
Tjing tjong.

2 Responses to “Effekter”


  1. 1 Linda februari 8, 2013 kl. 08:55

    YABADABADOOOOOOOOOOO! Roligt att höra !!! KRAM kära du!!

  2. 2 Linda februari 9, 2013 kl. 22:19

    Det som slår mig är JAG HAR ALDRIG HÖRT DIG KLAGA om tex att du har haft ont i fötterna! DU är min hjältinna!!!! DU ÄR BARA BÄST!!! Kram!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2013
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Fixarflickan


