Sliten

Det har sannerligen varit lite mycket den senaste tiden.
Jag är trött, less och saknar helt energibuffert för saker som inträffar lite oplanerat och som kräver arbete av mig. Händer det minsta så sätter hela systemet igång och jag spinner iväg i tanken, förstorar saker och det resulterar i en ännu större trötthet. Det är tur att jag har en man som har galet mycket tålamod och som kan sätta struktur och ge perspektiv när min hjärna bara skapar krokiga spår i spiral.
Allt blir bra. Snart är allt bättre än bra. För jag är ju jag och kan fixa allt!😀
 

5 Responses to “Sliten”


  1. 1 Lotta februari 6, 2013 kl. 22:42

    usch det låter inget kul. hoppas det vänder snart och framför allt hoppas vi hinner träffas och ta en fika snart🙂 kram!

  2. 4 linnea med tre februari 7, 2013 kl. 08:33

    Uh hatar den känslan! Men de finns inget ont som inte har nått gott med sig🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2013
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Fixarflickan


