Och hör sen!

Mamman och Niklas spelar Fem myrors bokstavsspel. 
Pappan sitter bredvid och utropar JAG VANN!! med jämna mellanrum för att han finner det vansinnigt roligt. 
Med samma mellanrum talar Niklas om för sin käre far att det minsann är han och mamma som spelar. När så fadern utbrister ett glatt JAG VANN!! ytterligare en gång så rågades måttet hos den lille sonen och han spänner ögonen i pappa och säger: 
”Det är mamma och Niklas som spelar. Pappa, härp dig!”

Lite senare är famljens gossar ute i trädgården för att provåka sonens nya skidor. Ja..alltså..det var bara sonen som hade skidorna på sig.😉 Sen blev det roligare med att gunga och han tyckte att pappa knuffade fart lite för hårt. 
”Pappa gunga inte mig så hårt! Om du gungar mig så hårt så säger jag till mamma. Och då säger hon till dig gunga inte Niklas så hårt!”. 

Oh yes. Han är 2½. Det har bara börjat…

4 Responses to “Och hör sen!”


  1. 1 Carro februari 5, 2013 kl. 19:06

    *djupandning*😉 KRAAM

  2. 2 Linda februari 5, 2013 kl. 19:47

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  3. 3 Sofia februari 5, 2013 kl. 22:32

    Vilken underbar liten människa!😀

  4. 4 Hosianna februari 8, 2013 kl. 16:54

    Åh, jag vill höra honom prata live (och det får jag ju också snart!)!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2013
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Fixarflickan


