Husförsäljning

Ja, varför inte krydda sitt redan stressade liv med lite rensningar, fotografering, visningar och allt annat som hör till en husförsäljning.🙂 Förhoppningsvis kommer det här leda till att jag blir en mindre stressad person i framtiden när jag inte behöver känna pressen och viljan att ta hand om trädgården. För viljan finns, men inte intresset – det är liksom olika saker har jag kommit på.
Vi ska inte flytta långt, kanske ett par kilometer är det tänkt. Vårt boende kommer förhoppningsvis i fortsättningen att bli en lägenhet i markplan med stor uteplats i ett hus som vi bara hört gott om. Tror att det bor många pensionärer där så det passar ju mig. Hahaha… Bara vi får istånd försäljningen av huset nu så blir det klart även med lägenheten.

Pluggeriet rullar på riktigt bra, fick tillbaks min senaste tenta med godkänt resultat häromdagen och det innebär att jag tagit 22.5 hp hittills. Nu ska jag bara se till att ta terminens sista 7,5 hp också, i och med tentan som ska in på torsdag, så är Pedagogik A avklarad och jag kan raskt köra igång med Pedagogik B i slutet  av månaden. Den första delkursen ser jag verkligen fram emot för då ska vi läsa om urval, rekrytering och bedömning. Det verkar väldigt spännande.

Hoppas ni får den typ av helg ni önskar er. Jag återkommer inom kort med en uppdatering om operationsresultat och lite andra viktrelaterade tankar.

2 Responses to “Husförsäljning”


  1. 1 linnea med tre januari 11, 2013 kl. 21:34

    Vi håller alla tummar å tår att försäljning går som ni vill🙂

  2. 2 Farmor januari 14, 2013 kl. 14:47

    Tack för en mycket trevlig helg och supergod mat, i vanlig ordning. Hur känns det nu att bli av med svärmor ”på ryggen”? Otroligt att du nu har tappat vikten som motsvarar mig🙂 Kram


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2013
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Fixarflickan


