Mammas gubbe

image

Nu sover en hostig pojke middag sen några timmar tillbaks. Jag hoppas att det ger sig snart och att bisolvonen med jordgubbssmak som jag lyckas lura i honom gör nytta. Han är inte snorig eller så, men lite varm mellan varven. Det är ändå bra jobbat av hans immunförsvar att stå pall i tre månader så att han sluppit missa dagar med sina kompisar. Idag skulle han ha varit på kalas i simhallen för en dagmammekompis har fyllt 5, men det går fler tåg. Jag nyttjar dagen till att läsa och snart blir det lite handling kanske. En ganska slö lördag med andra ord. 😀

1 Response to “Mammas gubbe”


  1. 1 wavva81 november 24, 2012 kl. 22:36

    Kan vara ganska skönt att unna sig några slödagar lite då och då 🙂 Njut!
    Önskar dig en fin kväll


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

november 2012
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Fixarflickan


