Klädprovning

image

Vintern för två år sen fick Niklas en vinteroverall av sin mormor. En Didrikson i strl 80. Han hade då kläder i 74 så jag sa att 80 nog skulle bli bra. Det blev det också – två år senare! Fortfarande väldigt rymlig. Han gick runt och letade efter snön (jag sa att han skulle ha den i vinter när det är snö ute) men när han inte hittade nån sån ens i madrasskojan så ville han till slut ta av overallen. Provade lite andra vinterkläder vi fått ärva och det var barntortyr tyckte sonen. Men nu är det gjort. Nu ska jag bara börja fundera så smått på vinterskor…

0 Responses to “Klädprovning”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

augusti 2012
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Fixarflickan


