Svenska barnvisor

image

Mamma köpte en fantastisk bok till Niklas när han fyllde två. Den heter Svenska barnvisor av Tina Ahlin. Den innehåller 50 barnsånger och det finns noter och texter till alla. Som om det inte vore nog med det så har även Tina spelat in komp till alla sånger på piano och munspel, så det är bara att trycka fram siffran för den sång man vill sjunga och så får man fin musik till. Ibland föredrar Niklas bara musiken och då sätter han sin lilla hand för min mun. Det måste ju helt klart vara för att Tina spelar fint och inte för att jag sjunger fult. 😀 Jag rekommenderar varmt den här boken. Den är perfekt att ha hemma och sjunga med barnen och vilken fantastiskt härlig bok att ge bort till någon i present! Man kan t ex köpa den HÄR för ynka 197:- inkl frakt i skrivande stund. Köp! 🙂

0 Responses to “Svenska barnvisor”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

augusti 2012
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Fixarflickan


