Beanbag

image

Välkommen hem, ljuvliga puff grande. Jag och Niklas tittade på Allsången i den igår och jösses…där hade jag kunnat sova hela natten. Förmodligen hade jag sovit bättre än vad jag gjorde i min egen säng för inatt höll Niklas på att snurra runt som en propeller och prata i sömnen. Idag väntar städning, handling, ett par timmars jobb och till sist en grillmiddag med några som David känner. Jag ska få revbensspjäll. Jag ska få revbensspjäll. Jag vet inte om ni fattade, men jag ska få revbensspjäll! 😀

0 Responses to “Beanbag”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

augusti 2012
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Fixarflickan


