Ätproblem – Teori

Ibland har jag problemet att det inte går ner en enda bit mat utan att det känns obehagligt. Jag vill inte alls äta och maten växer i munnen.
Min lilla studie säger mig att det beror på att det gått för lång tid sedan jag åt sist. För om jag då bara tvingar ner lite mat så går det utmärkt att äta en kort stund senare. Har läst på nätet om fler som upplever det som jag så jag är nog inte helt ute och cyklar i min analys. 😀

Internet är allt bra fiffigt.

0 Responses to “Ätproblem – Teori”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juli 2012
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


