Kattutställning

image

Jahapp, då har jag varit på mitt livs första kattutställning. Jag åkte dit tillsammans med min kompis Jeanette som äger katterna vi har hemma. Vi skulle sälja smycken och tog då med oss Mascot som behövde ett certifikat till i Sverige. Det fick han. Så nu är det en utställning i Norge som väntar i höst för att kunna få nästa titel. Det är väldigt mycket regler och rutiner kring en utställning – och otroligt hur många sorters katter man får se. Och kattmänniskor. Jösses… 😀

Niklas var med oss upp (utställningen var i Sundsvall) och skulle vara med mormor och morfar på dop och lite sånt. Men lilla gubben fick hög feber på fredag kväll som sen varade hela helgen så det bidde inget dop för varken honom eller morfar. Så himla typiskt att han skulle bli dålig precis när vi inte var hemma. Nu verkar han ha repat sig för natten har varit helt knölfri och han ligger nu och sover bredvid mig helt sval och skön. Håller tummarna att det är över. Det skulle vara kul att träffa lite folk i veckan.

Smyckesförsäljningen gick helt över förväntan i helgen, förresten. Kul! 😀

image
Mascot myser i sin utställningsbur

0 Responses to “Kattutställning”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juli 2012
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


