Hej då, agrafferna!

I torsdags var jag till vårdcentralen för att ta bort de 32 agraffer som haft som uppgift att hålla ihop det översta hudlagret efter op.
Som jag hade längtat!

Det kändes lite när hon drog bort vissa av dom, för en del var mer fastväxta än andra, men på det hela taget blev jag förvånad över hur lite ont det gjorde. Fick beröm för den bra läkningen och hon förvånades lite över mitt alerta allmäntillstånd bara två veckor efter op. Tja, det gör jag med faktiskt. Det här har då gått som på räls. Visst finns det en och annan solkurva på rälsen, men va tusan – det är ändå en väldigt stor operation så vad kan man vänta sig?.

Jag kände direkt jag satte mig upp på britsen att det gjorde mindre ont och det var så otroligt skönt. Att sova på sidan blev också helt möjligt. Woho! \o/

Nu ska jag tejpa ärret med kirurgtejp ett tag för att ge finare ärr och så ska de små läkande agraffhålen sluta klia, sen är jag nöjd. 🙂

0 Responses to “Hej då, agrafferna!”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juli 2012
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


