Vikten?

Alltså…jag har gjort en stor operation, jag vet att det kommer att gå fort neråt och jag vet ju att jag äter väldigt lite plus att mitt upptag är begränsat. Men tydligen så kommer det ändå som en chock varje gång jag ställer mig på vågen. För det gör jag såklart varje dag. Först tänkte jag att det nog är bäst att väga sig en gång i veckan. Det brukar ju heta så och har man bantat i drygt 30 år så har det väl präntats in längs vägen att det ska va så, bara. Men ta mig tusan om jag inte behöver väga mig varje dag för att hänga med i svängarna.

Förrgår till igår: -1.3
Igår till idag: -1.6

Jag hoppas verkligen att det saktar ner efter ett tag! Så här fort får det inte gå nån längre tid, tack.

Totalt sen jag började med pulver och bars den 6 maj har nu 22 kg flugit sin kos. Märker jag av det på nåt sätt? Nej. Syns det? Det sägs så…

Får nog ta fram måttbandet.

5 Responses to “Vikten?”


  1. 1 Linda juni 21, 2012 kl. 06:08

    Det kommer att bli så spännande att se dig ”live” igen. Men jag vet att det bara är ditt skal som ändras -på insidan är du densamma – å den personen räknar jag med att känna igen!

  2. 3 snikony juni 21, 2012 kl. 06:54

    Det blir snart som i den berömda låten: ”…inget spår av något späck, snart är Plätten som ett streck” 😀

    HUGS!

  3. 4 Eva-Lena juni 21, 2012 kl. 11:34

    Jag säger som Linda – det är ändå insidan som räknas!!
    Ha en riktigt Trevlig Midsommar med familjen 🙂 Vi åker till Timrå och firar med resten av ”klanen”!! Kram till Er alla!!

  4. 5 Maria juni 24, 2012 kl. 14:13

    JAg gick ner 9 kg första veckan! Det kändes som på tok för mycket! Men sen planade det ut och jag har hållt en snitthastighet om ca 0,5-1 kg per vecka! Helt ok! 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juni 2012
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Fixarflickan


