Smärtan

Att gå runt i mataffär och annat när man har ett sår som inte riktigt läkt klart är väl sådär. Men samtidigt känner jag att jag vill ut och testa också, och det är inte så att jag åker in till Sthlm och svänger mina lurviga direkt.
Lindex och Kvantum i Bålsta får duga för mig. 

Hittills har jag inte känt igen nån av smärtorna från nåt jag haft förr, men nu börjar det kännas i såret precis som när jag hade opererat mig sist. Framför allt när jag är ute och rör på mig så tynger det på ett visst sätt som det gjorde även med det förra snittet. Jag känner mig lite rörligare och kan vrida mig lite lättare i sängen. Jag lovar att jag ska sova gott den dag jag kan ligga på sidan igen. 🙂
Att lägga Niklas är inte helt lätt när man är smidig som en späckhuggare men så fort jag kan ligga på sidan så löser det sig också bättre. Allt kommer att bli så bra så bra. 😀

Jag äter alvedon (1g) ungefär tre gånger per dag och tycker inte att jag behöver nåt starkare än så. Jag vill att det ska ta emot lite också så att jag inte bara kör på utan att känna att jag egentligen behöver vila.  

På tal om vila så låter det trevligt med lite vätskekontroll i soffhörnan. 
Zzzz… 

1 Response to “Smärtan”


  1. 1 Linn juni 21, 2012 kl. 18:46

    Smart tänkt att du ska kunna känna så att du inte rör dig mer än vad som är bra för såret. 🙂 Tycker att det känns helt overkligt att du gått igenom en så stor operation.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juni 2012
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Fixarflickan


