Nervöst

Det ska bli sååå skönt när morgondagen är över. 
Jag ska till Akademiska klockan 9 och där blir jag nog ett tag. De säger att man ska räkna med 4-6 timmar så jag hoppas på fyra, men gissar 6. Eller varför inte 7. 😉

Niklas ska vara hos bästaste Anna som gärna tar emot en busunge till när jag måste göra nåt på dagtid och barn inte är lämpliga att ha med.  Det har blivit några turer till Uppsala inför den här operationen och jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan henne! ❤ 

Jag ska ta prover först. Sen ska jag enligt lappen träffa läkare, sjuksköterska, undersköterska, sjukgymnast och narkosläkare. Vi får väl se. 

Jag har lite smått panik över att inte hinna gå ner de kilon som de har sagt att jag ska. Har ingen aning om hur hårt det är, men det värsta som skulle kunna hända är att de skjuter fram operationen. Då kommer jag att lägga mig ner och sakta dö. Nä..okej..kanske inte dö, men jag kommer definitivt att grina hela vägen hem. Och kanske lite till. 
Jag tror inte att de är allt för hårda, det är ändå viktigast att jag går ner i vikt så att fettet i levern och kring inälvorna minskar så mycket som möjligt. Om jag då ”missar målet” med några kg så tror jag nog att det ska gå bra ändå. Jag har ju ändå gått ner en del och det är fortfarande tre veckor kvar. Kan inte göra mer än att äta mina 1300 kcal/dag och vara snäll.
Men jag kommer inte att vara lugn förrän jag får klart besked. 🙂
Usch..det är så viktigt det här så inget får liksom bli fel. 

Återkommer imorgon med resultat. 😀

 

2 Responses to “Nervöst”


  1. 1 Linda maj 24, 2012 kl. 05:27

    Du kommer att klara detta! Tänker på dig och hejjar på dig!!!…………Tänker även på hur kul det vore för våra små att ses igen….självklart även för oss 😉 Får också en inre bild av HUR lite vi skulle få sitta still med tanke på Niklas och Signe….pust…. HA EN JÄTTEBRA DAG!!

  2. 2 Linn maj 24, 2012 kl. 13:55

    ja jag hoppas verkligen verkligen att det blir det sagda datumet. efter som att det är så nära sommaruppehållet också. tur att du har anna 🙂 det är inte lätt att hitta barnvakt inte. inte ens för en som har hela sin familj boendes nära.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

maj 2012
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Fixarflickan


