Bus

Igår var vi på 2-årskalas hos kompisen Max.
Vi var ute och lekte på framsidan.
Max bor i radhus.
Max granne hade dörren öppen.

Egentligen behöver jag inte skriva mer. 😉

Rätt som det var så såg jag att Niklas satte fart mot grannen och följde efter. Han försvann in och jag ropade in att det precis pågår ett inbrott hos henne. Hon satt i köket och jobbade så jag tog av mig skorna och gick in och började leta efter honom. Han tyckte att hennes vardagsrum var trevligt och där i soffan satt han med ryggen mot ryggstödet och tittade sig omkring.
Pinsamt.

När vi skulle åka hem så hann jag precis se att han stoppade ner en stor sten i fälgen. Den var så stor så han verkligen fick trycka till för att den skulle åka ner. Kul. Det blev till att köra i 15 km/h ner till däckverkstaden så att de fick ta bort hjulet och skaka ut stenen. Och som det lät på vägen dit…voine.

Sen blev det dags att sova middag. Ingen var gladare än jag. 😀
De timmar han  sover på dagen är värdefulla på många vis. Dagar jag inte är hemma så att han sover i bilen på väg nånstans eller i vagnen känns stympade. Jag vill ha min egentid hemma så ofta det bara går. :mrgreen:

0 Responses to “Bus”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

maj 2012
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Fixarflickan


