Vecka 1 avklarad

Jahapp då är det söndag igen och det betyder att det gått en vecka sen flytstart. Vågen säger -7.5 så jag är väldigt nöjd. Hade inte räknat med en riktigt så stor viktnedgång, så självklart är jag nöjd. 🙂

Att äta 1300 kcal i form av soppor o bars är bra mycket mer påfrestande än att äta under 500. Jag märker en stor skillnad på hunger och sug efter riktig mat. Den åtråvärda ketosfasen som man hamnar i vid vlcd-kurer gör livet lätt. Iaf för mig. Men nu ska jag inte försätta kroppen i svält inför operationen för den behöver då må 100% så det är bara att hänga i.

Det som är fantastiskt härligt att tänka på är att alla kilon som ramlar av nu gör det för gott. Det är verkligen så att jag ska bli mindre på riktigt. Det här är ingen vanlig kur med viktuppgång + moms efteråt. Varje tappat kilo är borta. Punkt.
Okej…svårt att fatta, men säger man det tillräckligt många gånger så kanske det går in. 😀

0 Responses to “Vecka 1 avklarad”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

maj 2012
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Fixarflickan


