Borta!

Jahapp. Inatt drömde jag att Niklas försvann från mig på en parkeringsplats. Givetvis var det små hissar, prång, gränder och betongväggar lite här och där (precis som på vilken parkering som helst) så det var omöjligt att hitta honom. Och givetvis var det flera andra familjer som hade exakt likadan vagn som vi har.
Hittade inte honom innan jag vaknade men kunde glatt konstatera att han var återfunnen igen när jag slog upp ögonen och såg att han låg där och snusade gott.

Jag hoppas inte att slippa leta efter honom. Så dum är jag inte. Jag känner mina gener och ser redan tendenserna. Jag hoppas bara att han inte försvinner så långt och att han hinner bli äldre än jag var när jag smet långt bort för första gången över väldigt trafikerad väg. Till den gränsen har han ytterligare 8 månader.

Till dig som lite smått upphetsat undrar så kan jag säga att du kan vara lugn – jag ska göra vad jag kan för att han inte ska få chansen att smita. Men som sagt…jag känner mina löss på gången. 🙂

4 Responses to “Borta!”


  1. 1 Linn april 13, 2012 kl. 12:25

    ja man får hoppas att han hittar ngt spännande som sinkar honom i hans framfart.en jag skulle nog överväga en lapp i fickan med namn o nr också. för säkerhets skull. 😉

  2. 3 Elin april 15, 2012 kl. 21:10

    Hejsan Anette!
    Men vad roligt att du hittat till min blogg. Spännande att du väntar på en DS operation och kul att du gillar det du läser i min blogg. Just nu skriver jag inte så ofta om själva operationen. Men det kommer något inlägg ibland. Just nu försöker jag bara leva på med livet som vanligt och tyvärr så finns det väl inte så mycket att skriva om längre förutom viktndegång osv. Men som ssagt i mellan åt kommer det nya inlägg som rör själva operationen.

    Satt själv och sökte runt på nätet i hopp om att hitta bloggar. Men det var svårt, just om DS operation.

    Vad snällt sagt om mina foton. Känns kul att höra. Hoppas du har hittat någon intressant läsning i min blogg och jag önskar dig verkligen lycka till med din kommande op. Fråga gärna om du undrar saker.

    Ha det så bra, hälsningar Elin

    • 4 Anette april 24, 2012 kl. 08:42

      Jag förutsätter att din blogg numer handlar till största delen om ditt liv och inte just din operation. Det är ju det som är grejen med att opas. Att livet inte bara ska kretsa kring vikt och mat längre. 🙂
      Däremot ska jag grotta ner mig i inläggen som du skrivit när det begav sig…
      Kram!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2012
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Fixarflickan


