Efterlysning Duodenal switch-blogg

Det finns en uppsjö av bloggar som skriver om sina erfarenheter kring Gastic Bypass-operationer. Jag brukar läsa de för all överviktskirurgi har ju mycket gemensamt,  men jag har inte lyckats hitta nån aktiv bloggare som skriver om den variant jag ska göra. Duodenal switch är en större operation och vi som gör den väger mycket mer än bypass-opererade vilket i sig ger andra frågor och upplevelser.
Jag har sökt som en dåre, men allt jag hittar är amerikanska bloggar och jag skulle gärna hitta en svensk blogg.

Det är många som googlar sig hit genom att söka på viktoperationer och liknande och jag skulle vara sååå tacksam för lite tips på bloggar. Även bypass-bloggar. Tänker att det kanske tittar förbi en och annan som besitter värdefull information. 😀

Så..nu har jag iaf kastat ut frågan. 😀

1 Response to “Efterlysning Duodenal switch-blogg”


  1. 1 Jess juni 5, 2017 kl. 21:53

    vet att detta är ett gammalt inlägg, men kanske kan några nya besökare hitta till min blogg nu i alla fall 😊 Jag ska göra en duodenal switch i september 2017, och har bloggar om det och kommer givetvis fortsätta under resans gång också
    http://viktigabloggen.webblogg.se/


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2012
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Fixarflickan


