Förresten…

..så överlevde jag (som ni märker) högskoleprovet. 😀
Kunde efter 8½ timme på plats konstatera följande:

Jag är dålig på matte.
Jag suger verkligen på matte om jag måste skynda mig.
Jag får högre poäng på mattedelprov om jag gissar svaren enligt 1×2-principen än då jag verkligen försöker skynda mig.
Många gymnasieelever röker!
55 minuter går fort. Om man har 40 frågor att besvara på den tiden.

Oh well…det gick som det gick. Jag klarade mig bra mycket bättre på den verbala delen med ord och läsförståelse så jag hoppas att det inte blir några problem att ta sig in på utbildningen ändå. Jag har sökt men ska komplettera med mina gymnasiebetyg. Jag är nämligen för gammal för att ha mina betyg i deras fina databas så jag får använda posten istället. Hittade betyget på första försöket – bara en sån sak. 😉

Insåg idag också när jag satt och tittade på CSNs hemsida att det är verkligen bra att man får från föräldraledigt till pluggeri. Vi kommer att känna oss stenrika på studielån varje månad jämfört med de små slantar som idag trillar in på mitt konto. Att det ska betalas tillbaks vet jag såklart, men vi har bestämt oss för att ta lån istället för att jag ska behöva jobba på somrarna för att överleva. Bättre då att lägga undan allt eftersom så att det finns på kontot att ta av när solen lyser och jag hellre har Niklas hemma än att sommarjobba med fjortislön. :mrgreen:

Nä..nu ska jag ta och gräddstuva lite pytt i panna för snart kommer det kompisar till både mig och Niklas.  O du härliga liv. ❤

0 Responses to “Förresten…”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2012
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Fixarflickan


