Vintermys

image

Åh vad jag älskar sånt här väder!!!!

Vi skulle luncha med en klient idag, men planerna ändrades i sista stund så det blev en härlig promenad istället. Ska kolla hur tjock isen är nedanför oss för det är ju helt gudomligt att gå på is. Niklas orkar inte gå runt det varv jag har brukat gå, men pulka är inte dumt.

Nu = Korvlunch

2 Responses to “Vintermys”


  1. 1 linn januari 30, 2012 kl. 19:30

    Åh va härligt. 🙂 Elise var också på utehumör idag. Så härligt när dom kan vara ute o leka. Vi provade öppnis på kyrkcentrum idag förresten. Det var super också tyckte hon.

  2. 2 Linn januari 30, 2012 kl. 22:20

    Ja då hade ni ju kunnat följa med. Vi var på öppna i Kyrkcentrum i Bålsta. Jag tyckte det kändes lite bättre än Nyckelpigan för Elise del. Men det är ju en smaksak. 🙂 Vi kan väl åka dit tillsammans nån dag? Dom har öppet mån och fre. Funderar på att åka på fre igen om jag orkar för en tjej från min gamla föräldragrupp ska dit o tyckte vi kunde komma igen. Om ni vill kan ni ju följa med då? 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2012
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


