Kräkbarn

Skrev ett inlägg om att Niklas fått magsjuka sent igår kväll och Linn skrev en kommentar. Nu har Niklas raderat inlägget i ett obevakat ögonblick och jag tänker inte skriva om allt. 🙂
Istället kan jag ju berätta att natten varit sådär. Han har vaknat varje timme fram till kl 4 och hulkat och varit ledsen.
Kl 6.20 fick han vatten och han har druckit en del sen dess och det har gått bra, nu 2.5 timme senare.
Hoppas det var nåt snabbt övergående.
Han är alldeles på tok för pigg tycker jag som inte sovit så mycket.

Jösses…det är hela 8.5 timme till David kommer hem. Tur att Niklas sover middag sen….

3 Responses to “Kräkbarn”


  1. 2 Linn januari 19, 2012 kl. 15:15

    Haha, tokiga unge. :p Jag som hade skrivit en så fin kommentar om hur mycket vi kommer att sakna dom där magsjuka stunderna när vi fick ligga och mysa intill en sjuklig men slumrande kotte sen när dom är stora och utflugna. 😉

    • 3 Anette januari 19, 2012 kl. 22:47

      Ja men precis! Jag fick panik när jag tittade på mobilen och insåg att det stod: ”raderar inlägg” och jag kunde inget göra. Lilla skitunge. 😀


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2012
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


