Önskning

Kära tomten!

Jag önskar mig inte så mycket i jul, förutom en trevlig högtid med min familj, släkt och vänner. Om det finns nåt utrymme kvar i säcken till vår familj förutom Niklas leksaker (vet att han ska få ett kök av sin mormor och morfar och det tar ju lite plats) så skulle jag hemskt gärna vilja ha en påse tålamod. Inte den sortens tålamod som man behöver för att pilla med små små saker eller reda ut ihoptrasslade halsband. Inte heller den sorten som behövs för att inte spåra ur när tanterna före i kön på Ica börjar trassla med varor, kuponger eller deras nya modääärna visakort. För det har jag en del kvar av.
Det jag behöver är den typen som behövs när man vistas kring 1½-åringar.
Om du inte har så mycket tålamod att ge mig så kanske du kan omvandla lite av Niklas bus till tålamod.
För bus har han väldans gott om.

Vänliga hälsningar
Din trogna julfirare

2 Responses to “Önskning”


  1. 1 Angelica november 19, 2011 kl. 21:09

    Haha, ja det vore något det 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

november 2011
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


