Storpojkesäng

image

För nån vecka sen köpte vi en ny säng till Niklas.
Han har absolut sovit bra i sin spjälsäng men den fyller inte just nån funktion. Vi ligger alltid med honom till han somnar (så den behöver inte hålla honom ”på plats”) och han är stor nog nu för att ta sig ur sängar utan att slå ihjäl sig.
Han brukar vara ledsen nån gång på kvällen när han sovit ett tag fast han är knappt vaken och somnar direkt om när vi lägger ner honom igen. Det var det enda jag tänkte kanske skulle vara dumt med stor säng för jag trodde han skulle försöka kliva upp halvvaken och ramla, men han sitter kvar så fint till vi kommer till honom. Sen kommer han ju över till oss mitt i natten. Mysigt, tycker vi.
Igår vaknade han inte alls förrän kl 2 då jag såg en tyst pojke glida ur sin säng och tassa över till mig för att direkt somna om. Skönt och gulligt. 😀

0 Responses to “Storpojkesäng”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

november 2011
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


