Sommarkväll

Igår var vi och hälsade på våra vänner på landet. De bor helt fantastiskt idylliskt för djurälskare. Där finns hästar, hundar, katter, kanin, fåglar och fiskar.
Vädret var jätteskönt och vi satt ute och pratade och grillade tills det blev dags att gå in och soffsitta tills vi åkte hem. Alldeles för sent. Men så blir det när man kommer igång… 😀
Som om det inte vore nog med alla söta djur så har de även 7 valpar nu där hemma. Självklart satte vi oss hos de det första vi gjorde. Jag tror att jag sa hej till min kompis innan vi försvann till vovvarna, men jag är inte riktigt säker. 😀
Niklas lekte i sandlådan med sin kompis och sen hade de race på studsmattan.
Härliga sommar!

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Response to “Sommarkväll”


  1. 1 Linn juni 6, 2011 kl. 17:05

    Åh va mysigt. 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juni 2011
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Fixarflickan


