Hipp hipp hurra!!

Idag säger vi grattis till våran lilla älskling som fyller 1 år. Ett helt år har gått sen vi låg där i solgassiga BB-rummet och längtade hem. Ute sken solen precis som idag och det känns på nåt vis som att det inte var så länge sen. Men så tittar jag på grodprinsen och inser att det har gått en och annan timme.
Då:

Idag:

Idag verkar han vara betydligt piggare. Dricker vätskeersättning som en buffel mellan varven och åt med god aptit sin gröt imorse.
Till middag ska han få pappas köttfärssås för det är bland det godaste han vet.

Presenter fick han imorse. Dock inget från hans tråkiga föräldrar som tänker vänta tills kalasen har varit för att se vad han behöver. Men mormor och morfar + gammelmormor/-far och gammelfarmor i Norge hade skickat pengar. Får se vad det blir av de framöver, kanske får de bli till en trehjuling eller nåt.
Min kompis i Falun hade skickat finfina kläder som jag minsann har kikat på flera gånger utan att köpa. Perfekta för Grodhuldas lilla grodprins:

Mina föräldrar hade dessutom beställt jättefina handdukar från en vi känner. Olika storlekar som han kan ha bra länge. Med sydda namn och groooodor på. Det är kul när barnens presenter även roar mamman. :mrgreen:

3 Responses to “Hipp hipp hurra!!”


  1. 2 Linn juni 1, 2011 kl. 15:49

    Grattis igen! Han ser ju pigg ut iaf! 🙂 Superfina saker och va roligt med namnhanddukar. 🙂

  2. 3 Angelica juni 1, 2011 kl. 19:15

    Stort grattis på födelsedagen Niklas!
    Kram från Ludvig och mig 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juni 2011
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Fixarflickan


