Trevlig helg

Hej på er.
Jag mår bra och mormor och morfar är här hos mig. De är roliga. Speciellt morfar som alltid vill busa tills mormor skriker. Jag trodde det var jag som skulle skrika först, men det är mycket jag ska lära mig i livet innan jag är klar har jag förstått. 🙂
Mamma och pappa sitter i soffan med mormor och morfar och alla tror att jag sover, men jag vill bara önska er en trevlig helg innan jag somnar för natten.
Sätter in en bild från härom dagen när jag fick stå i kundvagnen när vi handlade. Det verkar inte som att jag får göra det mer med mamma på ett tag för hon är lite som mormor…tror att jag ska slå i hjäl mig så fort jag viftar med händer och fötter. Tror de kallar det för klättra. Fånigt, om du frågar mig.
Jag tycker att det är roligt att du vill läsa mammas blogg. Fortsätt med det, vetja.

Kram
Niklas

 

3 Responses to “Trevlig helg”


  1. 1 Snikony april 9, 2011 kl. 04:54

    Hejsan Niklas!

    Du är lite lik din mammas gudson – d v s en klättrosaurus!

    Kram från tant Britta

  2. 2 Angelica april 10, 2011 kl. 18:59

    Bus-Niklas! Ser ut som något Ludvig skulle kunna få för sig att göra 😉

  3. 3 Linn april 11, 2011 kl. 13:01

    Åh vilken cooling som står i vagnen. :p Jag föredrar sittplatsen jag. Stabilt och bra. / Kram ELISE 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2011
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Fixarflickan


