Tråkmamma?

Massor med barn runtomkring får jättefina barnrum med målade väggar, platsbyggda riddarborgar och finfina grejer.
Niklas har fått förvaringsmöjligheter och så blir det väl en bilmatta på golvet. Och en säng. Och de gamla tapeterna hänger kvar i väntan på att ritas ner med kritor fast man inte får.
När han sen blir större får han vara med och välja lite färg och sånt istället. Inbillar mig att barn inte vill ha sina målade rum hur länge som helst för att intressen ändras med åldern.
Undra om jag är den tråkigaste mamman i världen?

4 Responses to “Tråkmamma?”


  1. 1 Carola mars 28, 2011 kl. 23:02

    Va? Du är knappast någon tråkmamma! När de är så små som Niklas ännu är, så har de inte fått några superfavoriter eller så. Vår Sydney började älska Barbisarna och eftersom hyresvärden stod för allt material om vi fixade jobbet själva, Jonas kan sådant och tiden fanns, så fixade vi det. Enkelt att måla/tapetsera över den dagen hon inte vill ha det längre!

  2. 2 Linda mars 29, 2011 kl. 16:00

    Kort och gott -DU ÄR INGEN TRÅKMAMMA…för då är jag också det ; )

  3. 3 Angelica mars 30, 2011 kl. 07:56

    Jag tänker precis likadant! Så tråkmammor är vi allihopa 😉

  4. 4 Kristin april 1, 2011 kl. 10:07

    Jag skulle kalla dig tråk- mamma ja:) barnrum som är så roligt att inreda! Men det är mest för ens egen skull, Niklas bryr sig mindre om vilken fondtapet han har. Haha.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2011
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Fixarflickan


