Tålamod, trumhinnor. Tålamod.

Just nu sitter sonen i soffan med pappa och gnäller. Han är på ett ruskigt treeevligt humör ikväll. Det dröjer inte alls länge innan framtänderna tittar fram genom tandköttet så det kan ju vara nåt sånt som stör honom. Jag rymde in till köket förut – för att äta middag i vardagsrummet med honom i närheten är allt annat än trevligt. Om inte det är middagsdags för honom också, förstås. David äter sin mat och jag ägnar största delen av måltiden till att försöka hålla honom ifrån min tallrik medan jag ger honom små smakbitar. Tar det mer än en sekund innan nästa smakbit kommer så gnölar han. Till slut tog jag min mat och gick och så fick han sitta där inne med pappa och klaga. 😀
Nu är jag mätt och nöjd så det är väl bara att ta med sig pyjamasen, flaskan och gå in till den ljuuufligt sjungande sötnosen. Egenminutrarna är slut.

0 Responses to “Tålamod, trumhinnor. Tålamod.”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2011
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Fixarflickan


