Ett fenomen?

Alltså. Nu har det här hänt mig så många gånger så jag måste fråga er om ni har råkat ut för samma sak nån gång.
Jag for en sväng till Ica och när jag står där och ska betala så ser jag en man och tänker: ”Jasså, Cecilias pappa är också och handlar så här sent.”
Bara för att några sekunder senare se att han var mycket äldre och inte alls Cecilias pappa. Men jag tänkte att så där ser han nog ut när han blir sådär gammal.
Gick iväg mot utgången från centrum (hann t o m tänka på det här fenomenet och att ”snart kommer väl hennes pappa”) och vem ser jag ute på parkeringen bland bilarna om inte just Cecilias pappa! Vi hejade och jag for hem.

Vad är grejen med förvarningen om vem man ska träffa?

2 Responses to “Ett fenomen?”


  1. 1 Eva januari 9, 2011 kl. 18:08

    Hmmmm 😛 Ja det där har jag oxå funderat på ibland, för det händer mig då och då..
    Skumt, men vad är precis som du säger meningen med det? 🙂

  2. 2 Lena juli 7, 2011 kl. 20:56

    Ja och har du pratat om någon du inte sett på länge o så vips träffar man den personen……Tror lite på det där med tankens kraft jag 🙂 Så nog ska man tänka på VAD man tänker.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

november 2010
M T O T F L S
« Okt   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Fixarflickan


