Borta

Imorse ringde posten på dörren med ett paket till mig. Eftersom det var från utlandet så behövde jag betala moms och tull. Med kontanter. Hahaha. Det fick bli en avi till mig som jag kunde ta med till postcenter efter klockan 16.
Dagen var trevlig och vi lekte lite med Niklas kompisar Bastian och Dean. Stackars Dean blev helt attackerad av de andra två som kryper och har sig och mer än gärna känner på huvet och pillar i ansiktet. Jösses..de såg ut som två huliganer. När de hade sina sammandrabbningar de där två så var det liksom mer rättvist för båda kan ta för sig, men som sagt…alla hinner inte undan och då kan man ju alltid fly upp i en gåstol eller mammas knä.

Senare skulle vi åka iväg till posten och Ica. Men jag kunde för mitt liv inte hitta avin. Fattar inte vart jag gjort av den för jag hittar den fortfarande inte. Som tur var så gick det bra att hämta paketet ändå för postkvinnan lyckades hitta mitt paket direkt i pakethögen när jag ringde och frågade om man kunde hämta ut med bara leg.
So far so good.
När vi kom hem från centrum konstaterade jag att jag nånstans på vägen tappat Davids hemnyckel. Åkte tillbaks och frågade på Ica och finkammade den väg jag gått, men icke. Så nu måste jag leta noga i bilen imorgon och jag hoppas de ligger där.

Igår försvann dessutom Davids jobb. Han blev headhuntad för några månader sedan men nu hade de visst inte råd att ha honom kvar…megasurt!

Undra vad som försvinner härnäst?

3 Responses to “Borta”


  1. 1 Stina november 17, 2010 kl. 14:26

    Tänk att saker bara kan försvinna sådär. Jag är proffs på det. Robert har satt vår postnyckel (då vi har postfack) på en lång pinne för att den ska ta mer plats och jag inte ska tappa bort den lika lätt. Haha!

  2. 2 Stina november 17, 2010 kl. 14:27

    Det där med Davids jobb lät ju alls inte bra! Hur löser det sig nu? Kan han gå tillbaka till det förra, eller har han sagt upp sig? Hälsa honom från mig…

  3. 3 Linn november 18, 2010 kl. 11:09

    Vaaa? Förlorade han jobbet?? Men gud va surt, hoppas att det går attlösa så att han hittar ett nytt. 😮


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

november 2010
M T O T F L S
« Okt   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Fixarflickan


