Tjohooo!

  • Det är fredag.
  • Imorgon åker jag och Niklas till Falun och umgås lite medan pappan tar sig en kryssning med kompisar.
  • Bilen är hämtad från lagning och vi är fri den manuella hyrbilen som tickar pengar.
  • Vinterdäcken är PÅ och sommardäcken tryggt förvarade hos den bästa däcksnubbar.
  • Solen skiner.
  • Alla tackkorten från bröllopet landar i brevlådor runt om idag. Äntligen, kan man minst säga.
  • Jag har beställt album till de foton på Niklas vi så fint framkallat.

Ja..listan kan nog byggas på lite mer men nu ska jag göra fredagsfint här innan David kommer hem och vi får fredagsmysa lite.

Firar denna glada dag med att lägga in en härlig bild på den lille hoppetossen.
Ha en härlig helg!!

0 Responses to “Tjohooo!”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

november 2010
M T O T F L S
« Okt   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Fixarflickan


