Näsfrida

Jag måste bara tipsa om en grej så här i snortider.
Näsfrida!

Innan de små liven själva lärt sig snyta sig så är det fiffigt att ha ett hjälpmedel som gör jobbet.
Vi har tidigare använt renässans näsdroppar för att lösa upp snoret innan vi gjort rent med näsfridan och det har varit en kamp varje gång, men så köpte jag näsfridas nässpray och jösses en sån skillnad. Pipetterna med näsdroppar gör att Niklas svämmar över och det rinner ner i svalget och äcklar sig =  Han panikskriker! Nässprayen är inte mer än lite obehaglig och jag kan t o m använda den på honom när han har somnat och den gör samma jobb.

0 Responses to “Näsfrida”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2010
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


