Maten då?

Nu har det varit mycket Niklas ett tag här i bloggen och inte så många ord om mammans kosthållning och viktnedgång. Det ser dessutom ut som att hon slutat att väga sig! Vad är detta??
Tvivla icke, mina vänner. Jag har saker och ting under full kontroll men jag har bara valt att inte fokusera blogginläggen på det just nu. Men det kommer nog att bli lite mer framöver.
Vägningen har jag medvetet väntat med då jag nu bestämt mig för att väga mig en gång i månaden. Inte alls speciellt publikfriande då man gärna vill se hur det går i de bloggar man följer, men det är nåt jag kommit fram till skulle vara bra för mig. Jag vill inte ge för stor makt till vågen. Kanske ändrar jag mig framöver, vi får se. 😀

Ikväll till middag åt vi Farfars köttbullar med stuvad blomkål. Det var supersmaskigt! Och det blev över en portion till min lunch imorgon dessutom. Jag vältrar mig i lyx! ❤

Vårat glada kärleksbarn har sovit gott hela eftermiddagen. Babysim tar på krafterna så de dagarna blir tuppluren inte sällan 2½ timme. Då kan man ju tänka sig att det är lätt att få saker gjorda under den tiden och det skulle man kunna få också om man visste på förhand hur länge han tänker sova. Det enda vi vet med säkerhet är att han sover hela långa nätterna och inte kräver annat än lite mat mellan varven. Sen vaknar han go och glad till en ny dag igen.
O du härliga liv!

0 Responses to “Maten då?”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2010
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


