Babysim

Så var då dagen kommen för babysimmet som vi sett så mycket fram emot. Och det visade sig att vi inte längtat i onödan för Niklas tyckte det var supermysigt.
Först tittade vi på en film om babysim i simhallens cafeteria innan det var dags att gå in i rehabavdelningen där den varma bassängen finns.
En Anna tog emot oss och informerade lite medan vi stod kvar på land och Niklas tittade sig nyfiket omkring bland alla bäbisar där han satt inlindad i en stor handduk i min famn. Så blev det till sist dags för premiärdoppet. Jag hade missuppfattat saken lite och trodde att det bara var en förälder som skulle vara i vattnet så vi hade valt David som dagens badsällskap. Jag har fortfarande min förkylning kvar så jag överlät det roliga till honom. Men det var minsann fritt fram för alla mammor och pappor att vara med så de resterande 9 gångerna ska jag minsann vara med och plaska och sjunga sånger. 😀
En väldigt positiv sak med att jag stod på land är att jag då kunde fota lite och filma en liten film.
Näst sista gången kommer en undervattensfotograf och tar foton på de små om man vill, men det är ju såklart mysigt med lite egna bilder också.

2 Responses to “Babysim”


  1. 1 Ylva september 6, 2010 kl. 08:31

    Jag vill definitivt också gå på babysim. Verkar som en så mysig stund!

  2. 2 Nabi september 7, 2010 kl. 17:10

    Vad han får vara med om mycket spännande saker! Jag tycker att han ser ut som en ettåring, så vuxen och MED.
    /Snikony


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Fixarflickan


