Virus

Det är inte bara själva människofamiljen som drabbades av virus här – min dator har sugit åt sig en del också. Så nu är den helt obrukbar och jag sitter här och knappar på Davids bärbara. Ska snarast fixa min dator för jag blir galen av att sitta med en musplatta. Nu kan jag visserligen koppla in en vanlig mus, men det hjälper liksom inte så jättemycket när det gäller själva skrivandet för de mest irriterande är att markören flyger hit och dit och jag skriver lite här och där på skärmen för att jag inte behärskar det här. Blä, säger jag!

Mamma och pappa har varit här några dagar mellan Turkiet och hemfärden. Niklas fick fina kläder – bildbevis kommer senare när jag har min vanliga dator. Niklas har charmat sina morföräldrar men även härjat med dom. Det är rätt  – det ska inte bara vara mysigt med barnbarn, man får lite bök på köpet. 😀
De skulle ta ut honom på promenad häromdagen men återvände efter en stund med vagnen tom och Niklas i mormors famn. Han skrek som besatt, men när han blev upptagen så tystnade han. Direkt han kom till mig så somnade han in. Mormor var lagom road. 😀 Men han har pratat massor och berättat alla våra familjehemligheter. Värre blir det sen när han övergår från att prata baby till att prata svenska för då förstår ju alla. 🙂

Nu sitter vi och väntar på att Niklas farmor och farfar ska titta förbi en sväng och sen ska vi gå och titta lite på Håbo festdag som pågår för fullt. Om det inte regnar, vill säga, för vi har inget regnskydd till vagnen. Måste köpa ett – men har inte hittat nåt än.

Hoppas ni alla har en härlig helg!

0 Responses to “Virus”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


