Första besöket

Ännu en bra natt har passerat. Det är så oerhört skönt att han sover så bra – vi njuter så länge det varar. 🙂

Idag kommer det första besöket.
Nyblivna farföräldrar och fastrar kommer åkandes i eftermiddag för att snusa lite på underverket. Det gör de helt rätt i, för man måste snusa på de små bäbisarna. ❤
Igår fick vi jättevackra rosor budade från mina föräldrar och morföräldrar. Tack, säger Niklas! 😀

Förutom den timmen det tog för oss att komma hem så har inte Niklas haft kläder på sig en enda gång. Inte vi heller, nästan. *skrattar* Det är så mycket mysigare att vara utan en massa tyg när man ska gosa. Inte behöver man tvätta kräkiga kläder heller. Bara fördelar. 🙂
Både jag och David är varma av oss och Niklas verkar inte heller gilla värme så att vara utan kläder är perfekt. Bara liten tunn filt för att svalka av mellan varven för att vara hud mot hud med en übervarm mamma för länge är inte heller svalt.
Vi får väl se till att ta på oss lite kläder i eftermiddag när vi får besök iaf. Eller..ja..åtminstone jag. :mrgreen:

Det gör fortfarande vanvettigt ont att sitta, så jag knaprar smärtstillande för att stå ut. Har nån skum huvudvärk också som troligtvis kommer från spänningar men den minskas också ner av tabletterna. Nån gång…nån dag…ska jag inte ha ont någon stans. Minns inte när det hände sist, men banne mig ska det vara snart igen!

Idag hoppas vi naveln tänker släppa taget om Niklas söta kropp. Den är så gott som loss, men biter sig fast lite. Det luktar inte nybakade bullar om en förruttnad ihoptorkad navelstump och det skulle vara skönt att slippa ha den hängandes där. Men som sagt – den är snart borta nu. Det är för övrigt ännu en bra sak med att inte ha kläder på – naveln torkar ut och ramlar av fortare. 🙂

3 Responses to “Första besöket”


  1. 1 Linda juni 6, 2010 kl. 06:55

    Sänder en massa kramar från några som vill träffa er så gärna. Vi får hitta en dag efter skolavslutningen och vi är snorfria….

  2. 2 Sofia juni 6, 2010 kl. 18:08

    Det va supermysigt och få träffa det lilla underverket:) han kommer inte få en lugn stund på Gotland;) haha

  3. 3 Linn juni 8, 2010 kl. 14:22

    Haha! Klädbiten känner jag igen. Kläder fyller inget syfte första tiden. 😛 Jag klädde bara på mig om jag var tvungen. Va härligt att allt går bra!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juni 2010
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


