Hemmagris

Imorgon har jag inget inplanerat alls och det känns jättebra.
Det är så drygt att ta sig fram med alla onda fogar och ischiasnerver så jag är helst hemma. Jämt.
Men det är ju samtidigt bra att röra sig så att bäbisen kanske trillar ut nån dag… 😀

Har börjat känna av lite mensvärk nu och då, men med betoning på LITE. Så fort det händer så blir jag lite glad och önskar att det ska hålla i sig och öka. Men icke. Fast jag är glad att det händer nåt över huvud taget.

0 Responses to “Hemmagris”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

maj 2010
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Fixarflickan


