Ringar av!

Igår tog jag av mig ringarna för de satt lite väääl tajt. Imorse skulle jag prova att ta på mig dom igen, men det gick inte. Så nu hänger de och dinglar runt halsen istället. Ja..alltså..jag har de i ett halsband – jag har inte satt de runt halsen som halsplattor man ser i TV-program från andra länder. 🙂 Bara ifall nån undrade.
Är lite svälld runt fotlederna på kvällarna, men det försvinner under natten och det är ju huvudsaken. Då slipper man oroa sig för havandeskapsförgiftning.

Blodtrycket var bra sist jag mätte – men om det går upp kommer jag att skickas till Uppsala för bedömning. De är väldigt försiktiga med havandeskapsförgiftningen – de kollar urinprover och tjatar hela tiden om att ringa om det uppstår huvudvärk. Men det är ju inte så konstigt – det är ju ett farligt tillstånd, så för min del får de vara precis hur försiktiga dom vill.

När vi nu ändå pratar om krämpor så kan jag ju meddela att jag nu, 37 år gammal, fått veta hur det känns att ha halsbränna. Tadaaaa!
Jag har haft det några gånger den sista tiden men imorse (eller inatt) var det lite extra knöligt. David vaknade och undrade varför jag satt upp – sen gick han till köket och hämtade lite meduciin till sin fru och ips vips blev allt bättre. 🙂

0 Responses to “Ringar av!”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Fixarflickan


