Mässa avklarad

I helgen var jag och min gode vän Jeanette på mässa i Märsta. Det var Sigtunabydgens Antik- och samlarmässa som vi för andra året i rad anmält oss till.
Främst är det ju såklart en mässa för de som letar efter saker till sina samlingar, men sedan förra året har de även börjat att ta in konsthantverkare för att blanda upp det lite. I år var det dock oooerhört få besökare på mässan  – och det har nog sina rutiga och randiga skäl – men de som handlade blev ju väldigt nöjda och det är ju huvudsaken. Och självklart hade vi trevligt, sådär som vi alltid har när vi ses. 😀

Idag börjar mina halva dagar på jobbet och det känns väldigt skönt att få gå hem kl 13. Fogarna vill verkligen inget hellre än att gå hem.

Imorgon ska jag på föräldrautbildning nr 2. David kan tyvärr inte följa med, men jag överlever det med. 🙂 Jag får memorera, helt enkelt. Och på torsdag är det dags för ett informationsmöte hos Försäkringskassan. Förhoppningsvis kanske man blir lite klokare på alla regler kring föräldraförsäkringen. Men jag ropar inte hej….

Det ringde en läkare från anestesiavdelningen på Uppsala Akademiska och ville boka in en tid med mig för att kolla upp vilka möjligheter som finns till smärtlindring. Tydligen så finns det som rutin i Uppsala län att man gör så med alla blivande mammor som har nån form av övervikt. Låter ju bra iofs.
Jag såg till att boka in den tiden i samband med att vi ska till förlossningen och få information nästa vecka.

Förlossningsbesök,  smärtlindring, försäkringskassan och föräldrautbildningar! Jisses – snart är det tydligen dags. 😀

1 Response to “Mässa avklarad”


  1. 1 Eva april 20, 2010 kl. 08:32

    Gullsnutta!
    Hem med dig nu o ta hand om kroppen,
    avundas dig inte med fogarna, urk :S
    Men när bebben är ute i stora världen, så har vi lyckats förtränga allt 🙂 ❤


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Fixarflickan


