Tji heltid

Nu har jag kommit hem från jobbet.
Ännu en lång heltidsdag.
Men det var inte vilken heltidsdag som helst…det var den S I S T A på länge!! :mrgreen:

5 Responses to “Tji heltid”


  1. 2 LNJ april 16, 2010 kl. 15:29

    yABADABADOOOO

  2. 3 Snikony april 16, 2010 kl. 17:10

    Grattis!

  3. 4 Soffipropp april 19, 2010 kl. 12:09

    Hej! Vad bra att anestisin plockar upp dig såhär innan. Jag fick veta, mitt ibland alla de jävligaste PINVÄRKARNA, att vi kanske inte kan smärtlindra med epidural pga din övervikt! Tjoho, så himla kul….NOT!
    Och sedan satte de den jäveln fel, trots att jag försökte berätta för all personal att den inte hjälpte blev jag den födande inillningssjuke blivande mamman kändes det som. Sedan uppdagades det väl nere på operationn när de skulle till att akutsnitta mig att epiduralen faktiskt satt HELT FEL & inte kunde smärtlindra mig. Nähä??? Det hade jag minsann känt i 1½ dygn. Fy farao. Så lycka till gumman! Bra att ni tar ett snack innan. Kram

  4. 5 Carola april 19, 2010 kl. 12:38

    Gud vad skönt att ni får prata innan det är dags att föda. För när man är uppe i det så är man inte så trevlig och kontaktbar många gånger (säger inte att du blir sådan). Och jag hade då inga problem med epiduralen. Han som satte den var ju norrlänning. Och det funkade på en gång helt kanon var det. Kan rekomendera vem som helst det.

    Lycka till med alla inbokade möten, besök osv.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Fixarflickan


