Skygg

Igår var det dags för koll igen hos bm.
Den lille bäbisen vägrade visa sina hjärtljud, så bm fick jaga den med doplern runt överallt. 😀
Hon trodde nog att jag blev nervös för efter ett tag så konstaterade hon lättat att hon minsann hörde och att jag innnnte behövde vara orolig. Och visst hördes det ett svagt pickande hjärta i apparaten som slog helt normala slag en stund för att sen åla iväg till andra änden av magen. Hon kände också att den rörde på sig och det var hon glad över att meddela. Jag var aldrig nervös, för jag hade precis fått uppleva en brottningsmatch där inne precis innan vi kom till mvc.

Blodvärdet hade ökat liiite till 108, så jag knaprar vidare på mina järntabletter och försöker ta mig upp till accepterad nivå. Blodtrycket var fortfarande normalt och vi bokade in en ny tid om tre veckor igen.

Vi har fått tiderna för föräldrautbildningen. Den börjar nästa månad.
Men..föräldrautbildning, förresten? Vaddå? Finns väl inga föräldrar här i huset?!
Eller menar ni att det på fullaste allvar ska ligga nån i vagnen vi köpt? 🙂

0 Responses to “Skygg”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2010
M T O T F L S
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Fixarflickan


