Laga mat på en pappa

Man tar världens bästa pappa.
Sen på nåt fiffigt sätt så utkristaliseras en matkasse med diverse varor.

Och när dagen börjar lida mot middagsdags så står på bordet världens godaste middag:

Närproducerat supergott fläsk med löksås och kokt blomkål.

Jag säger bara: Min Matlåda Är Idag Den Godaste På Hela Kontoret!!!

❤ Papsen<3

2 Responses to “Laga mat på en pappa”


  1. 1 Maria februari 10, 2010 kl. 19:04

    Mums, en utav våra favoriter här hemma är just Stekt fläsk, löksås och kokt blomkål. Min sambo säger att det t om är godare än med potatis och jag håller helt klart med 🙂

    • 2 Anette februari 10, 2010 kl. 19:27

      Ja det är hur gott som helst!! Förstår att det ligger på topplistan.
      Kokt blomkål är verkligen ett bra substitut till potatis. Tycker precis som ni – det är godare! 😀
      Det är så skönt att nåt som är så gott är så himla nyttigt.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Fixarflickan


