Här är jag, pappa!

Imorse vaknade jag tidigt och bäbisen var i full gång med buffelibuffet. Eller om det var hicka…jag vet inte riktigt. Hur som helst så sa jag till David (som också var vaken – jag väckte honom inte :)) att prova igen att hålla handen där och minsann! Han fick känna flera små buffar.
Myyysigt! ❤

Det måste helt enkelt vara så att bäbisen tyckte lite synd om pappan igår när han blev utan buff. :mrgreen:

1 Response to “Här är jag, pappa!”


  1. 1 Maria februari 6, 2010 kl. 09:26

    Underbar känsla kan jag förstå, tack för dina rader hos mig, jag kommer garnaterat följa er väg och själva kämpar vi vidare….

    Ha en mysig lördag


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Fixarflickan


